Гарвардська методика «Множинні інтелекти»

Усі діти – розумні. Бажання батьків – щоб школа допомогла його дитині розкрити закладені в ній здібності й підготувала її до майбутнього. Чому тоді більшість успішних дорослих не були відмінниками в школі? Як ми можемо зараз допомогти школярам знайти шлях до успішного майбутньому і зацікавити готуватись до нього?

Відповідь є в тому, кого ми називаємо «розумним». Професор Гарвардського університету Говард Гарднер стверджує, що інтелектуальний рівень людини не можна виміряти за шкалою від
«нездібний» до «розумний» (тільки за оцінками або IQ тесту).

У кожного є кілька видів інтелекту. Іншими словами, в голові кожного з нас працює не один, а кілька комп’ютерів. Кожен з яких відповідає за наші здібності в різних областях, і всі вони мають різну потужністю. Ці
«комп’ютери» допомагають нашим дітям в освоєнні 15 предметів державної програми в середній і старшій школі. Ось які інтелекти виділяє професор Г. Гарднер:

При вступі до JAMM School дитина проходить тест, який показує наскільки розвинені у нього різні види інтелекту. Звертається увага на найбільш потужні «комп’ютери» (інтелекти) дитини: виявляється, в якій сфері дитина розвивається в гармонії зі своїм внутрішнім «я», володіє найбільшим потенціалом, зможе досягти високих результатів. А інвестиції в його освіту принесуть вражаючі плоди.
Дитина отримує підтримку від батьків для розвитку своїх сильних сторін, починає вчитися більш зацікавлено, адже її мотивують позитивні оцінки з предметів, які вона дійсно вчить з великим бажанням.

Коли дитина бачить успіхи в навчанні, яке відповідає його сильним інтелектам, це дедалі більше захоплює дитину поринати в предмет. По-перше, успіхи в одній області підвищать його впевненість у собі і бажання вчитися. По-друге, побачивши результат, дитина автоматично зацікавлена мати високі оцінки також з інших предметів.

Пріоритезація предметів і встановлення цілей на рік

Ми розуміємо, що є предмети, які дитині необхідно знати, а інші потрібно здати. Відверто кажучи, мета оцінок – це вступ до бажаного університету.

За результатами тесту на сильні сторони, ми допомагаємо Вам і Вашій дитині поставити цілі на рік, керуючись його чи її сильними сторонами і розумінням, до кого університету хоче вступити дитина.

Пріоритезація предметів допомагає дитині стати більш впевненим у своїх силах, що підвищує задоволення від навчання та, звичайно, покращити оцінки з важливих для нього предметів.

Навчання, побудоване на сильних сторонах

Комусь легше працювати в групі, іншому ж – в повній тиші. Хтось краще працює під музику, а хтось – ходячи по кімнаті.

Сильні сторони впливають на наше сприйняття інформації, її обробку і можливість застосувати.
Недостатньо тільки усвідомлювати свої сильні сторони – необхідно вміти їх використовувати для отримання високого результату.

Після тесту ми проводимо навчання та даємо методичні рекомендації щодо використання сильних сторін дитини в навчальному процесі. Це дозволяє дитині задіяти його чи її керуючі сторони в навчанні, що підвищує зацікавленість від навчання та зменшує час на виконання завдань, підвищує оцінки.

Слабкі сторони + непідсильна праця
= середній результат

Сильні сторони + праця в радість = успіх у навчанні

Процес навчання

Усі ми унікальні. У нас різні комбінації сильних сторін, різні біоритми, різні пріоритети. Застаріла шкільна система не враховує ці особливості та тримає вчителів і дітей у рамках. Це вбиває продуктивність і бажання вчитися. Ставши дорослими, ми самі вибираємо місце роботи, але на нас залишається осад нецікавого навчання. Чому б не почати робити це в JAMM School, щоб школа остаточно не відбила бажання дитини розвиватися?

Отже, дитина проходить тест на виявлення лідируючих сторін, потім батьки ознайомлюються з вебінаром, і ми разом ставимо цілі для дитини на семестр (які предмети треба просто “здати”, а які – “знати”), враховуючи напрямок мислення нашого учня.

На початку навчального року учень потрапляє на виїзний тренінг. Тут він знайомиться зі своїм класом, учителями і супервайзером. Окрім того, дитина проходить курс
«Вчимося вчитися», де має змогу зрозуміти як користуватися онлайн системою школи, проходить на практиці кілька уроків та вибирає зручний для нього підхід до навчання.

Також важливо, що на тренінгу учень розуміє, що він – частина команди й може власними талантами допомогти їй перемогти в змаганнях з іншими командами школи. В кінці року, на Grad Camp, ми всі разом відзначаємо досягнення кожної дитини, орієнтуючись на поставлені цілі.

Підтримка з боку педагогів, супервайзерів та інших дітей

Зацікавленість викладачів у дітях – це запорука успіху в навчанні. Що мотивує вчителів проявляти таку зацікавленість?

Засновники JAMM School розвивають персонал з 1994 року. Ми віримо, що чим більше ми вкладаємо в наших вчителів, тим більше вони хочуть віддавати отримане дітям. Для цього ми створили власний внутрішній пед. ВНЗ.

Педагоги і сильні сторони Вашої дитини

У кожного з нас своя історія, в якій є свої герої і поганці. Ми пам’ятаємо наших педагогів, які дали нам крила і тих, хто ставив на нас клеймо. Завжди є чому повчитися.

Вибір вчителів

Закохати дитину в предмет здатний тільки педагог, який сам горить своєю справою і зможе запалити іншого. Саме тому команда проводить інтерв’ю для вибору найкращих вчителів для Вашої дитини. І це тільки початок.

Розвиток вчителів

Основна мотивація хорошого педагога – це розвиток. Ми зрощуємо наших вчителів, проводимо для них кращі курси, в тому числі навчання по множинному інтелекту, тренінги Ken Blanchad Companies – провідної світової компанії з розвитку персоналу. Чим більше можливостей розвиватися є у них – тим більше вони хочуть віддавати Вашим дітям.

Супервайзери і
сильні сторони Вашої дитини

Одна з особливостей дистанційної освіти – це високий рівень самостійності і відповідальності.
Навіть найбільш дисципліновані діти відчувають труднощі в цій галузі.

Наша мета – допомогти кожній дитині стати самостійним в навчальному процесі і не вчитися “від сесії до сесії”. Якщо Ви не готові стати “домашнім учителем”, наші супервайзери допомагають Вашій дитині планувати навчальний процес і аналізувати його прогрес. Разом вони ставлять цілі, аналізують навички та мотивацію дитини, підбирають необхідні інструменти для розвитку самостійності дитини в навчанні. Для цього ми використовуємо курс Ситуаційне Самолідерство для Учнів (Student Situational Self-Leadership) від компанії Ken Blanchard Companies.

Супервайзери допомагають Вашій дитині досягати поставлених цілей в усіх предметах: тих, якими дитина захоплюється, і в тих, що даються складніше.

Соціалізація і
сильні сторони Вашої дитини

Командна робота протягом року.

Потрапивши до JAMM School, дитина вливається в команду, частиною якої вона буде до закінчення школи.
Протягом навчання команда працює над соціальними проектами, що допомагають дитині краще зрозуміти свої сильні сторони та своєї команди, навчитися цінувати і застосовувати їх на практиці.

Підготовка до вибору професії.

Робота над командними проектами допомагає дитині написати мотиваційний лист або зняти про себе відео під час вступу до бажаного університету.

Табір для всієї школи.

Протягом навчального року для дітей проводяться щомісячні апдейти (зустрічі школи онлайн), а влітку мають змогу проводити час зі своїми новими друзями в таборах JAMM!